|
Zavedení SPC ve výrobním procesu
Simandl, Martin ; Nikodým, Lukáš (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zavedení statistického řízení procesu ve vybrané výrobní společnosti XYZ. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž v teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky metodiky SPC a z oblasti managementu kvality. Obsahem praktické části je návrh a implementace měřící a vyhodnocovací stanice, která bude sloužit pro statistickou regulaci procesu SPC, do nově vznikající výroby třískového obrábění.
|
| |
|
Nástroje řízení kvality
Zachová, Zuzana ; Levek, Vladimír (oponent) ; Novotný, Radovan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá metodami, a především nástroji řízení kvality. Skládá se ze čtyř částí. V první části práce je stručně přiblížena historie přístupů k řízení kvality. Ve druhé části je zpracován formou rešerše přehled sedmi základních nástrojů pro řízení jakosti a u těch nástrojů, které jsou statistické, je naznačen postup jejich sestrojení v programu Minitab. Ve třetí části jsou zpracované pokročilé statistické nástroje se zaměřením na analýzu systému měření. Ve čtvrté, praktické části, jsou formou případových studií rozebírány vybrané metody analýzy sytému měření.
|
|
Zavedení SPC ve výrobním procesu
Simandl, Martin ; Nikodým, Lukáš (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zavedení statistického řízení procesu ve vybrané výrobní společnosti XYZ. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž v teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky metodiky SPC a z oblasti managementu kvality. Obsahem praktické části je návrh a implementace měřící a vyhodnocovací stanice, která bude sloužit pro statistickou regulaci procesu SPC, do nově vznikající výroby třískového obrábění.
|
|
Řízení kvality služeb v oblasti gastronomie
Štěpánková, Kristýna
Diplomová práce je věnována problematice řízení kvality služeb v oblasti gastronomie. Cílem je sestavit doporučení pro tři vybraná brněnská stravovací zařízení za využití nástrojů řízení kvality. V řešení je použito GAP modelu a metody SERVQUAL k hodnocení kvality služeb a komparace nástrojů řízení kvality jako jsou podnikové standardy, HACCP, ISO normy a EFQM pro účely stravovacích zařízení. Podnikům je navrhnuto doporučení ke zmenšení mezer kvality. Jsou rovněž stanoveny výhody, nevýhody a doporučení k úpravě SERVQUAL metody.
|
|
Zavedení SPC ve výrobním procesu
Simandl, Martin ; Nikodým, Lukáš (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zavedení statistického řízení procesu ve vybrané výrobní společnosti XYZ. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž v teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky metodiky SPC a z oblasti managementu kvality. Obsahem praktické části je návrh a implementace měřící a vyhodnocovací stanice, která bude sloužit pro statistickou regulaci procesu SPC, do nově vznikající výroby třískového obrábění.
|
|
Zavedení SPC ve výrobním procesu
Simandl, Martin ; Nikodým, Lukáš (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zavedení statistického řízení procesu ve vybrané výrobní společnosti XYZ. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž v teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky metodiky SPC a z oblasti managementu kvality. Obsahem praktické části je návrh a implementace měřící a vyhodnocovací stanice, která bude sloužit pro statistickou regulaci procesu SPC, do nově vznikající výroby třískového obrábění.
|
|
Nástroje řízení kvality
Zachová, Zuzana ; Levek, Vladimír (oponent) ; Novotný, Radovan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá metodami, a především nástroji řízení kvality. Skládá se ze čtyř částí. V první části práce je stručně přiblížena historie přístupů k řízení kvality. Ve druhé části je zpracován formou rešerše přehled sedmi základních nástrojů pro řízení jakosti a u těch nástrojů, které jsou statistické, je naznačen postup jejich sestrojení v programu Minitab. Ve třetí části jsou zpracované pokročilé statistické nástroje se zaměřením na analýzu systému měření. Ve čtvrté, praktické části, jsou formou případových studií rozebírány vybrané metody analýzy sytému měření.
|
| |
|
Řízení kvality služeb v oblasti gastronomie
Štěpánková, Kristýna
Diplomová práce je věnována problematice řízení kvality služeb v oblasti gastronomie. Cílem je sestavit doporučení pro tři vybraná brněnská stravovací zařízení za využití nástrojů řízení kvality. V řešení je použito GAP modelu a metody SERVQUAL k hodnocení kvality služeb a komparace nástrojů řízení kvality jako jsou podnikové standardy, HACCP, ISO normy a EFQM pro účely stravovacích zařízení. Podnikům je navrhnuto doporučení ke zmenšení mezer kvality. Jsou rovněž stanoveny výhody, nevýhody a doporučení k úpravě SERVQUAL metody.
|